Όροι Αγοράς & Χρήσης Πρόσθετων

Εφόσον επιθυμείτε την εγκατάσταση του πρόσθετου που θα αγοράσετε, πρέπει να προβείτε στην αντίστοιχη επιλογή που θα βρείτε στη φόρμα αγοράς του πρόσθετου.
Δεν παρέχουμε δωρεάν Εγκατάσταση.

Άδεια Χρήσης

Το λογισμικό (πρόσθετο) περιέχει πνευματικά δικαιώματα του δημιουργού και προστατεύεται από τους διεθνείς νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων. Οι κανόνες αυτοί ισχύουν για όλα μας τα πρόσθετα (προϊόντα)!
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα πρόσθετά μας μόνο στις ιστοσελίδες για τις οποίες έχετε πληρώσει το αντίστοιχο αντίτιμο.
Με την αγορά του πρόσθετου, σας δίνεται η πλήρης άδεια για τη μη-αποκλειστική χρήση αυτού.
Εάν εντοπιστεί λογισμικό μας σε κάποια ιστοσελίδα της οποίας ο ιδιοκτήτης (ή οποιοσδήποτε άλλος, π.χ. ο κατασκευαστής της ιστοσελίδας) δεν έχει πληρώσει την άδεια χρήσης, τότε διατηρούμε το δικαίωμα να προβούμε σε οποίες νομικές ενέργειες κρίνουμε απαραίτητες χωρίς καμία προειδοποίηση.

Υποστήριξη για το αγορασμένο πρόσθετο

Κάθε πρόσθετο που προσφέρουμε συνοδεύεται και με πλήρεις οδηγίες χρήσεως μέσω της ιστοσελίδας μας.
Αν παρόλ’ αυτά, δεν κατανοείτε τη χρήση του, τότε δικαιούστε υποστήριξη στο πρόσθετο που αγοράσατε μόνο μέσω email, για 30 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του, εκτός εάν έχετε αγοράσει Συμβόλαιο Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης ή Συμβόλαιο Προτεραιότητας.

Κυριότητα Κώδικα

Το κάθε πρόσθετο, και όλες οι τροποποιήσεις/βελτιώσεις του, ανήκουν στη netikon και στο νόμιμο εκπρόσωπο της. Με την αγορά σας δίνεται η άδεια χρήσης του προϊόντος, δε γίνεστε ιδιοκτήτης του και σε καμία περίπτωση δεν αποκτάτε το δικαίωμα κυριότητας του πρόσθετου.
Ο κώδικας παραμένει σε κάθε περίπτωση ιδιοκτησία της netikon.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πρόσθετο ελεύθερα στις ιστοσελίδες, για τις οποίες έχετε πληρώσει τη σχετική άδεια χρήσης.

Περιορισμός Ευθύνης

Όλα μας τα πρόσθετα είναι δοκιμασμένα στη στάνταρ έκδοση της εκάστοτε πλατφόρμας και λειτουργούν χωρίς να προκαλούν προβλήματα. Αν όμως με κάποιον τρόπο, καταφέρετε να δημιουργήσετε το οποιοδήποτε πρόβλημα που θα σας προκαλέσει το οτιδήποτε στην ιστοσελίδα σας και θα εμποδίζει την ορθή λειτουργίας της, δε φέρουμε καμία απολύτως ευθύνη. Ως εκ τούτου, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να επέμβουμε στο πρόβλημά σας και να το αποκαταστήσουμε.
Όμως, προσφέρουμε δωρεάν εξέταση του προβλήματος που μπορεί να προήλθε από κάποιο άλλο πρόσθετο ή δυσλειτουργία του theme. Σας ενημερώνουμε για τυχόν κόστη αποκατάστασης του προβλήματος και αν συμφωνείτε, προχωράμε στην επίλυση του προβλήματος.

Όροι Αναβάθμισης

Όλα μας τα extensions (πρόσθετα) παρέχονται με δωρεάν αναβαθμίσεις για διάστημα τριών (3) μηνών  από την ημερομηνία αγοράς τους.
Κατά την αγορά του πρόσθετου, μπορείτε να επιλέξετε και το χρονικό διάστημα για το οποίο θέλετε να έχετε πρόσβαση σε δωρεάν αναβαθμίσεις του.
Σε περίπτωση που δεν το είχατε επιλέξει κατά την αγορά, αλλά το μετανιώσατε, μπορείτε, μόνο μέσα στο πρώτο τρίμηνο από την αγορά του πρόσθετου, να πληρώσετε το αντίστοιχο κόστος για την επιμήκυνση του διαστήματος, στο οποίο θα σας παρέχονται οι δωρεάν αναβαθμίσεις.
Δικαίωμα στις αναβαθμίσεις έχουν μόνο όσοι είναι εντός των μηνών που τους επιτρέπεται η λήψη των δωρεάν ενημερώσεων.
Όταν λήξει το διάστημα στο οποίο έχετε πρόσβαση στις δωρεάν αναβαθμίσεις, θα πρέπει να αγοράσετε το addon εκ νέου.

40% έκπτωση, πέραν της χρονικής περιόδου για δωρεάν αναβαθμίσεις, δικαιούνται μόνο οι υφιστάμενοι πελάτες. Δηλαδή, αν είστε ενεργός πελάτης της netikon (διαθέτετε eshop στην εταιρεία μας) και έχετε ήδη αγοράσει το πρόσθετο μια φορά, τότε για όσο είστε πελάτης της netikon δικαιούστε την έκπτωση.

Όροι Επιστροφής Χρημάτων

Επιστροφή χρημάτων δε γίνεται σε καμία περίπτωση. Τα πρόσθετα και οι υπηρεσίες που προσφέρουμε είναι σε ψηφιακή μορφή και άρα δεν ισχύει ο όρος “επιστροφή προϊόντος”.
Ο εκάστοτε πελάτης έχει την υποχρέωση να εξετάσει το πρόσθετο που τον ενδιαφέρει μέσω της περιγραφής, των screenshots (φωτογραφιών) και του βίντεο. Αν κάποιο από αυτά δεν τον καλύψει τότε μπορεί να χρησιμοποιήσει τη φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει σε κάθε προϊόν για να μας ζητήσει περισσότερες πληροφορίες ή μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μας στο 2102440590 από 10:00 έως τις 17:00, Δευτερά με Παρασκευή.
Αν γίνει αγορά κάποιου πρόσθετου, αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης είναι 100% σίγουρος για τις δυνατότητες και λειτουργίες του.
Η πρόταση “Νόμιζα ότι... / Πίστευα ότι... / Σκέφτηκα μήπως... το πρόσθετο τελικά κάνει και κάτι επιπλέον”, δε δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την όποια απαίτησή σας για επιστροφή χρήματων.
Εάν το πρόσθετο δε σας δουλεύει για κάποιο λόγο (συνήθως ασυμβατότητες με πρόσθετα από άλλους κατασκευαστές), τότε ευχαρίστως, να δούμε το πρόβλημά σας και να σας το αποκαταστήσουμε, με το ανάλογο επιπλέον κόστος, για το οποίο θα έχετε ενημερωθεί πριν γίνει η οποιαδήποτε εργασία από εμάς.