Μύθοι για το SEO (Κατάρριψή τους)

Κατά καιρούς πολλά ακούγονται για το seo, οι γνώμες όμως διίστανται για αυτό το θεμα.

1.Το Seo είναι απάτη
Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν μη επαγγελματίες που κοιτούν με δόλια μέσα να κάνουν τη δουλειά τους χωρίς να προσφέρουν καμία αξιοπιστία. Εάν δεν απευθυνθείτε σε επαγγελματίες το πιθανότερο είναι να βρεθείτε αντιμέτωποι με κάποιο αλγοριθμικό ή manual penalty της Google. Πρέπει να γνωρίζετε πως το SEO αποτελεί μια ολόκληρη φιλοσοφία και για αυτό το λόγο όσα περισσότερα χρήματα δαπανήσετε τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες επιτυχίας. Οπότε δεν είναι δυνατόν με ελάχιστο κεφάλαιο να είσαστε πρώτοι στις αναζητήσεις σε οποιοδήποτε λέξη κλειδί ή ακόμη και εάν είστε χωρίς καμία επιπλέον αναβάθμιση να παραμείνετε εκεί.

2.Το Seo είναι κολπάκια
Όπως προαναφέρθηκε το Seo αποτελεί κάτι παραπάνω από απλά tricks με σκοπό να σας στοιχίσουν. Δίνει έμφαση στο περιεχόμενο με σκοπό να το κάνει ποιοτικό, μοναδικό και ταυτοχρόνως εύκολο προς αναζήτηση από μηχανές (search engines) και χρήστες. Μέσω διάφορων τεχνολογιών βελτιώνει την απόδοση του site, την παρουσία του στα SERPS, αναλαμβάνει τον εύκολο διαμοιρασμό του περιεχομένου σας  στα διάφορα κοινωνικά δίκτυα. Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν πρόκειται για κάτι πολύ παραπάνω από ένα απλό κόλπο.

3.Το Google Adwords αρκεί
Το Adwords προσφέρει διαφημίσεις στοχευμένα στο κοινό  που αναζητά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, στο χρόνο που χρειάζεται. Εάν σταματήσετε να επενδύετε στις διαφημίσεις τότε αυτομάτως σταματά και το traffic που ήδη είχε δημιουργηθεί. Οπότε το  SEO προσφέρει πιο μόνιμα αποτελέσματα από το Adwords.   

4.Μία φορά είναι αρκετή
Οι αλλαγές στους αλγορίθμους των μηχανών αναζήτησης είναι συνεχείς, κάποια backlinks μπορεί να αποδειχτούν προβληματικά στην πορεία, το περιεχόμενο της ιστοσελίδας μπορεί να χρειάζεται ανανέωση. Αυτοί είναι μόνο μερικοί από τους λόγους που το SEO απαιτεί συνεχή ενασχόληση. Εάν παραμείνετε στάσιμοι ποιός σας εξασφαλίζει ότι οι ανταγωνιστές σας δεν θα εξελιχθούν;

5.Δεν χρειάζονται links
Τα εισερχόμενα links αποτελούν πηγή εμπιστοσύνης στις μηχανές αναζήτησης. Είναι αρκετά σημαντικό να σας εμπιστευθεί κάποιος και να αποφασίσει να βάλει link προς το site σας. Έτσι λόγω του βαθμού δυσκολίας αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα σημεία κατάταξης.

6.Πρώτη Θέση με μια λέξη κλειδί
Για παράδειγμα μπορεί να μην είστε πρώτοι σε μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί(πχ nikon 3200) αλλά να είστε πρώτοι σε long tail keywords και phrases (πχ ανταλλακτικά nikon 3200). Έτσι διαπιστώνουμε πως πλέον στις μηχανές αναζήτησης δεν παρουσιάζονται αποτελέσματα μόνο από απλές λέξεις αλλά και από μια σφαιρική προσέγγιση των προτιμήσεων μας.

7.Το guest blogging έχει πεθάνει
Ίσως από μία παλαιότερη ανακοίνωση του Matt Cutts(επικεφαλής της ομάδας Webspam), ο οποίος χρησιμοποίησε τη φράση θέλοντας απλώς να τονίσει ότι πρέπει να υπάρχει ποιότητα και σχετικό περιεχόμενο στα links από τα guest posts δίνοντας πραγματική αξία στους χρήστες και όχι απλώς ποσότητα.

8.Περιττή η σύνδεση με τα Social Media
Αυτό θα μπορούσε και να ισχύει εν μέρει, διότι απ' όσο ξέρουμε δεν χρησιμοποιείται κάποια τέτοια παράμετρος στους αλγορίθμους της Google. Όμως συνδέοντας το site σας με facebook, twitter κτλπ διανέμετε το περιεχόμενό σας και συμβάλετε στην ανακάλυψή του.

9.Keyword Meta Tags χρησιμοποιούνται για την κατάταξη
Η Google χρησιμοποιεί τα meta descriptions tags και σε καμία περίπτωση τα keyword meta tags

10.Η Google προτιμά sites που επενδύουν σε Adwords
Μπορεί μια βελτιστοποιημένη σελίδα να έχει μια καλύτερη απόδοση σε αντίθεση με άλλες αλλά αυτό έχει να κάνει καθαρά με παραμέτρους τεχνικής φύσης και Seo από την χρήση του Adwords.

11.Το Seo πέθανε
Πάνω από το 85% των εσόδων της Google οφείλεται στις  διαφημίσεις και γενικότερα στο πληρωμένο κομμάτι της. Οπότε όπως είναι φυσικό αυτός ο τομέας μονίμως εξελίσσεται και εμπλουτίζεται. Μπορεί να αλλάξει ονομασία αλλά ο πυρήνας και η φιλοσοφία του πάντα θα παραμένουν ίδια.