Πως να μην εγκαταλείπουν οι χρήστες τις αγορές στο eshop σας.

Παραλείψτε το βήμα δημιουργίας λογαριασμού.
Εάν ο χρήστης έχει φτάσει στο σημείο να έχει γεμίσει το καλάθι του και να του ζητηθεί να δημιουργήσει λογαριασμό ώστε να ολοκληρώσει τις αγορές του , τότε το πιθανότερο είναι να εγκαταλείψει το eshop σας. Καλύτερα λοιπόν να παραλείψετε αυτό το βήμα χρησιμοποιώντας μια απλή φόρμα παραγγελίας και στη συνέχεια να του δίνεται η δυνατότητα να εγγραφεί εάν το θέλει.

Απλοποιήστε τη σελίδα checkout
Κάντε τη σελίδα checkout σας όσο πιο απλή γίνεται χωρίς περιττές πληροφορίες για τον αγοραστή. Μια πολύ καλή ιδέα είναι να χρησιμοποιήσετε μια γραμμική διαδικασία η οποία με απλά βήματα θα καταλήγει στην ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Αναφέρετε σε κάθε σελίδα τα στοιχεία επικοινωνίας σας
Σε περίπτωση που ο χρήστης αντιμετωπίσει κάποια δυσκολία με τις αγορές του, καλό είναι να μπορεί εύκολα χωρίς να δαπανήσει χρόνο να βρει τα στοιχεία σας. Καλές θέσεις είναι η κεφαλίδα(header) ή το υποσέλιδο(footer)  ακόμα και δίπλα στο καλάθι των αγορών.

Προτείνετε παρόμοια προϊόντα
Όταν ο πελάτης βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση της παραγγελίας του και έχει επιλέξει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν μια καλή ιδέα είναι να εμφανιστεί μια λίστα με παρόμοια προϊόντα που ίσως τον ενδιαφέρουν. Έτσι αυξάνεται και η πιθανότητα να προστεθούν περισσότερα προϊόντα στο καλάθι και ανεβαίνετε στην εκτίμηση των πελατών σας.

Δημιουργήστε συνολική εικόνα κόστους
Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας αναφέρετε το πλήρες ποσό συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής ή και επιστροφής των προϊόντων ανάλογα με την γεωγραφική θέση του πελάτη. Με μια πλήρη εικόνα για τα έξοδα, ο πελάτης  όχι μόνο προχωρά στην ολοκλήρωση της παραγγελίας αλλά είναι πιθανόν να επιστρέψει για νέες αγορές.

Εμπνεύστε ασφάλεια
Χρησιμοποιώντας ένα απλό πρωτόκολλο πχ SSL προσφέρετε ασφάλεια κατά την μετάδοση ευαίσθητων δεδομένων στο διαδίκτυο και ικανοποιείτε ακόμα και τους πιο απαιτητικούς πελάτες, που δίνουν έμφαση στη λεπτομέρεια. Προσθέτοντας ένα λουκέτο στη γραμμή διεύθυνσης οι πελάτες σας  είναι σίγουροι πως δεν πρόκειται να διαρρεύσουν προσωπικά τους δεδομένα και ολοκληρώνουν τις αγορές τους .

Δυνατότητα επαλήθευσης
Δώστε στον πελάτη τη δυνατότητα να μπορεί να ελέγξει όλα τα στοιχεία της παραγγελίας  που έχει επιλέξει από την ποσότητα ή το μέγεθος των προϊόντων μέχρι το είδος πληρωμής. Με αυτό τον τρόπο είναι σίγουρος και ολοκληρώνει την παραγγελία του εφόσον έχει ελεγχθεί και είναι πλέον σίγουρος.